

**Response from Ben English, Editor, The Daily Telegraph:**

An organisation chaired by Mr Rudd is accused of accepting money from an infamous paedophile. The questions arising from those facts should be addressed to Mr Rudd, not the media organisations that reported the story. Your assertion that The Daily Telegraph's story on Epstein's money was exclusive is incorrect. The story was broken by a Norwegian newspaper and widely reported in Australia across all media outlets including the Nine/Fairfax papers, which were the first to carry the story in this market.